Sponsorizarea în Domeniul Culturii – Concepte, Legislație, Statistici [2006]
2006

Descriere
Studiul despre sponsorizarea în domeniul culturii a avut ca scop identificarea măsurilor legislative de stimulare a parteneriatului public-privat în domeniul culturii.
În acest studiu a fost folosită ca metodologie analiza documentelor, mai exact a prevederilor legislative ale Uniunii Europene în ceea ce privește sponsorizarea, construind o comparație a finanțărilor alocate culturii în mai multe țări membre UE și a fost analizat impactul reducerii taxelor asupra bugetelor alocate pentru finanțare.
Rezultatele studiului indică faptul că scutirea de taxe nu este o măsură care determină creșterea numărului de sponsorizări din domeniul privat, ci mai curând ar trebui avută în vedere promovarea scutirilor sau reducerilor de impozit pe profit acordate investițiilor pe termen lung în sectorul cultural. De asemenea, este necesară atragerea unui număr mai mare de sponsori cu capital mai mic care ar putea fi impulsionați prin deduceri fiscale.
Preview publicație
Publicații asemănătoare
![Consum și practici culturale în rândul populației municipiului și zonei metropolitane Brasov [2015]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2015/07/2015_Consum_si_practici_culturale_Brasov_Mock-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare, Volume
Consum și practici culturale în rândul populației municipiului și zonei metropolitane Brasov [2015]
2015
![Efectele Crizei Economice asupra Operatorilor Culturali [2009]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2009/12/2009_Efectelecrizei_Mockup-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Efectele Crizei Economice asupra Operatorilor Culturali [2009]
2009

- Rapoarte de cercetare
Barometrul de Consum Cultural 2005. Infrastructura de distribuție, nevoi culturale și consumul de bunuri / servicii culturale
2005