Sponsorizarea în Domeniul Culturii – Concepte, Legislație, Statistici [2006]
2006

Descriere
Studiul despre sponsorizarea în domeniul culturii a avut ca scop identificarea măsurilor legislative de stimulare a parteneriatului public-privat în domeniul culturii.
În acest studiu a fost folosită ca metodologie analiza documentelor, mai exact a prevederilor legislative ale Uniunii Europene în ceea ce privește sponsorizarea, construind o comparație a finanțărilor alocate culturii în mai multe țări membre UE și a fost analizat impactul reducerii taxelor asupra bugetelor alocate pentru finanțare.
Rezultatele studiului indică faptul că scutirea de taxe nu este o măsură care determină creșterea numărului de sponsorizări din domeniul privat, ci mai curând ar trebui avută în vedere promovarea scutirilor sau reducerilor de impozit pe profit acordate investițiilor pe termen lung în sectorul cultural. De asemenea, este necesară atragerea unui număr mai mare de sponsori cu capital mai mic care ar putea fi impulsionați prin deduceri fiscale.
Preview publicație
Publicații asemănătoare
![Contribuția Industriilor Bazate pe Copyright la Economia Națională pentru Perioada 2006-2009 [2011]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2011/12/2011_ContributiaInd_Mockup-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Contribuția Industriilor Bazate pe Copyright la Economia Națională pentru Perioada 2006-2009 [2011]
2011
![Studiu Referitor la Situația Muzeelor din România [2008]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2008/10/2008_situatia_muzeelor_romania_Mock-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Studiu Referitor la Situația Muzeelor din România [2008]
2008
![Muzeul Guggenheim în București – Cultura Vizitării Muzeelor și o Prospecție de Piață [2006]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2018/06/publicatie_cover_universal-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Muzeul Guggenheim în București – Cultura Vizitării Muzeelor și o Prospecție de Piață [2006]
2006