Publicul Țintă pentru o Viitoare Campanie Publicitară pentru Protejarea Patrimoniului Derulată de MCC [2008]
2008
Descriere
Studiul privind campania publicitară pentru protejarea patrimoniului a fost efectuat la cererea Ministerului Culturii și Cultelor și a urmărit identificarea publicului țintă pentru sensibilizarea populației în ceea ce privește patrimoniul cultural național.
În urma analizei datelor obținute din sondaje efectuate în anii anteriori am identificat două astfel de grupuri. Din primul grup fac parte cei care vizitează rar și foarte rar obiective de patrimoniu, reprezentat de 21% din populația României, iar al doilea grup este format din cei care nu vizitează deloc obiective de patrimoniu, dar se situează peste medie în ceea ce privește consumul cultural și este reprezentat de 6% din populație.
Preview publicație
Publicații asemănătoare
- Rapoarte de cercetare
Efectele Crizei Economice asupra Operatorilor Culturali [2009]
2009
- Rapoarte de cercetare
Devine Bucureștiul un Oraș Postindustrial? Dezindustrializare și Restructurare Economică în Regiunea de Dezvoltare București [2007]
2007
- Rapoarte de cercetare
Turism Cultural în România Rurală și Dezvoltare Comunitară: unde stăm și ce facem? [2006]
2006