Publicul Țintă pentru o Viitoare Campanie Publicitară pentru Protejarea Patrimoniului Derulată de MCC [2008]
2008

Descriere
Studiul privind campania publicitară pentru protejarea patrimoniului a fost efectuat la cererea Ministerului Culturii și Cultelor și a urmărit identificarea publicului țintă pentru sensibilizarea populației în ceea ce privește patrimoniul cultural național.
În urma analizei datelor obținute din sondaje efectuate în anii anteriori am identificat două astfel de grupuri. Din primul grup fac parte cei care vizitează rar și foarte rar obiective de patrimoniu, reprezentat de 21% din populația României, iar al doilea grup este format din cei care nu vizitează deloc obiective de patrimoniu, dar se situează peste medie în ceea ce privește consumul cultural și este reprezentat de 6% din populație.
Preview publicație
Publicații asemănătoare

- Rapoarte de cercetare
Analiza economică a sectoarelor culturale și creative din România în perioada 2015-2018
2020
![Barometrul de Consum Cultural [2006]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2006/12/bcc2006_Mock-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Barometrul de Consum Cultural [2006]
2006
![Studiul Audienței Festivalul Național de Teatru organizat de UNITER [2008]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2008/12/2008_fnt2008_Mock-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Studiul Audienței Festivalul Național de Teatru organizat de UNITER [2008]
2008