Comerțul online de bunuri culturale [2013]

2013

Descriere

Studiul de față cuprinde date și informații despre comerțul online cu bunuri culturale.

Pe lângă datele generale legate de principalele caracteristici, avantaje, dar și dificultăți ale comerțului online și ce presupune comerțul de acest tip, studiul aduce în discuție particularități ale comerțului electronic în România. Interviurile cu reprezentanți ai domeniului și datele analizate din studii similare indică aspecte ce țin de legislația actuală insuficient dezvoltată pe acest domeniu, strategiile magazinelor online, comportamentul de consum și practicile de cumpărare ale celor care achiziționează bunuri culturale prin intermediul internetului. 

Pentru cumpărători, avantajele achiziționării de bunuri culturale prin comerțul online țin de posibilitatea de a alege dintr-o gamă largă de produse, prețurile reduse și accesul la unele produse greu de achiziționat prin comerțul tradițional. Pentru deținătorii de magazine electronice, avantajele constau în posibilitatea de a se dezvolta prin atragerea de noi cumpărători, promovarea mai eficientă a produselor, îmbunătățirea serviciilor, diversificarea gamei de produse și consolidarea notorietății, adaptarea la nevoile reale de tehnologie etc.

Descarcă publicație

Descarcă publicație Descarcă publicație