Tinerii și creativitatea

2020

Studiul Tinerii și Creativitatea și-a propus să contureze o imagine a relației tinerilor cu creativitatea și să evidențieze capacitatea acestora de a dezvolta o afacere bazată pe produse sau servicii creative.

Descriere

Studiul Tinerii și Creativitatea și-a propus să contureze o imagine a relației tinerilor cu creativitatea și să evidențieze capacitatea acestora de a dezvolta o afacere bazată pe produse sau servicii creative.

Am considerat important să plecăm de la o descriere sociologică a categoriei tinerilor, ne-am propus să surprindem care sunt principalele lor probleme în prezent, la nivel internațional, dar și la nivel național. De asemenea, ne-am propus să identificăm modul în care programele de încurajare a creativității în rândul acestei categorii ar putea să devină un mecanism cu ajutorul căruia să fie soluționate cel puțin o parte dintre problemele acestui segment de populație, considerată încă o categorie vulnerabilă peste tot în lume.

În acest sens am identificat o serie de programe și strategii internaționale menite să încurajeze tinerii și activitățile lor, dar și o serie de probleme cu care aceștia se confruntă.

Studiul a fost publicat în Caietele Culturadata – Volumul 1 / 2020, Coordonatori: Carmen Croitoru, Anda Becuț, ISSN 2537 – 5121, ISSN-L 2537 – 5121, Editura Universul Academic și Editura Universitară, 2020.

Preview publicație