Vitalitatea Culturală a Orașelor din România -ediția 2007
2007

Descriere
Studiul vitalității culturale a orașelor din România realizat în 2007 a urmărit modul în care autoritățile locale și economia creativă contribuie la dezvoltarea culturii în mediul urban.
În acest sens, a fost efectuată o analiză pe un eșantion de 250 de orașe din România. Pentru analiză au fost luați în considerare cinci indicatori care privesc performanțele economiei creative și susținerea culturii de autoritățile locale din perspectivă financiară.
Dintre cele două seturi de indicatori din care a fost extras indicele de vitalitate culturală fac parte: cifra de afaceri a firmelor, numărul de salariați, cheltuieli bugetare în domeniile culturii, sportului și religiei și ponderea acestora în totalul cheltuielilor locale.
Concluzia studiului este că dezvoltarea economiei creative este proporțională cu o variație crescută a activităților culturale, dar nu întotdeauna cu susținerea financiară din partea instituțiilor publice. De asemenea, economia creativă s-a dezvoltat cel mai puternic în orașele mari, dinamice din punct de vedere economic, cum ar fi: Cluj-Napoca, Timișoara, Oradea, Constanța, Sibiu.
Preview publicație
Publicații asemănătoare
![Publicul Țintă pentru o Viitoare Campanie Publicitară pentru Protejarea Patrimoniului Derulată de MCC [2008]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2008/12/2008_publicul_tinta_campanie_Mock-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Publicul Țintă pentru o Viitoare Campanie Publicitară pentru Protejarea Patrimoniului Derulată de MCC [2008]
2008

- Rapoarte de cercetare, Volume
Barometrul de Consum Cultural 2019. Experiența și practicile culturale de timp liber
2020
![Indicele Vieții Culturale în România 1998-2004 [2006]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2006/11/2006_indicelevietiiculturale1998-2004-3d-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Indicele Vieții Culturale în România 1998-2004 [2006]
2006