Sponsorizarea în cultură – O Perspectivă Comparată [2010]
2010

Descriere
Studiul își propune să examineze finanțarea privată a culturii în România din perspectiva dinamicilor public-privat, având ca punct de pornire diferitele modele / tradiții de finanțare a culturii, începând cu modelul francez și cel american.
Obiectivul principal este realizarea unei radiografii a practicilor de tip CSR (responsabilitate socială corporatistă) și a impactului acestora asupra sectorului cultural din România.
Cercetarea, bazată pe chestionar și interviuri, se adresează finanțatorilor și beneficiarilor, urmărind să surprindă profiluri ale companiilor și fundațiilor corporatiste care alocă bani culturii, specificul contribuției oferite și profiluri ale beneficiarilor (sectoarele culturale care au beneficiat de o susținere mai importantă, distribuția regională a sponsorizărilor, specificul organizațiilor beneficiare).
Preview publicație
Publicații asemănătoare
![Studiul Audienței Festivalului Național de Teatru [2010]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2010/12/2010_fnt2010_Mock-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Studiul Audienței Festivalului Național de Teatru [2010]
2010
![Analiza Proiectelor Finanțate de AFCN în 2007 – Raportul de Cercetare [2008]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2008/12/2007_Analiza_proiectelor_afcn_Mockup-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Analiza Proiectelor Finanțate de AFCN în 2007 – Raportul de Cercetare [2008]
2008
![Contribuția Industriilor Bazate pe Copyright la Economia Națională pentru Perioada 2006-2009 [2011]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2011/12/2011_ContributiaInd_Mockup-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Contribuția Industriilor Bazate pe Copyright la Economia Națională pentru Perioada 2006-2009 [2011]
2011