Promovarea Culturii Românești în Spațiul European [2006]
2006
Descriere
Studiul referitor la promovarea culturii românești în spațiul european a avut două obiective principale: identificarea canalelor optime de difuziune a culturii românești în spațiul european, în funcție de specificul și preferințele consumatorilor de cultură din mai multe țări, și realizarea unei segmentări a pieței.
Metodologia studiului a constat în analiza statisticilor oficiale care ilustrează gradul și modul de participare a locuitorilor la oferta culturală din mai multe țări europene.
Rezultatele cele mai semnificative au fost realizarea tipologiilor în funcție de țările analizate. În acest sens, s-a remarcat preferința pentru muzee, în special în rândul țărilor nordice, pentru teatru în Europa de Vest, pentru cinematografe în partea de Nord și Vest a Europei. În ceea ce privește Europa Centrală și de Est, consumul cultural cel mai intens se înregistrează în domeniile instituțiilor muzicale și muzeelor. Sectorul audiovizual este popular în majoritatea țărilor europene.
Preview publicație
Publicații asemănătoare
- Rapoarte de cercetare
Statistici Comparative ale Sectorului Cultural din România și din Câteva Țări Europene [2006]
2006
- Rapoarte de cercetare
Indicele Vieții Culturale în România 1998-2007 [2009]
2009
- Rapoarte de cercetare
Vitalitatea Culturală a Orașelor din România -ediția 2007
2007