Promovarea Culturii Românești în Spațiul European [2006]
2006

Descriere
Studiul referitor la promovarea culturii românești în spațiul european a avut două obiective principale: identificarea canalelor optime de difuziune a culturii românești în spațiul european, în funcție de specificul și preferințele consumatorilor de cultură din mai multe țări, și realizarea unei segmentări a pieței.
Metodologia studiului a constat în analiza statisticilor oficiale care ilustrează gradul și modul de participare a locuitorilor la oferta culturală din mai multe țări europene.
Rezultatele cele mai semnificative au fost realizarea tipologiilor în funcție de țările analizate. În acest sens, s-a remarcat preferința pentru muzee, în special în rândul țărilor nordice, pentru teatru în Europa de Vest, pentru cinematografe în partea de Nord și Vest a Europei. În ceea ce privește Europa Centrală și de Est, consumul cultural cel mai intens se înregistrează în domeniile instituțiilor muzicale și muzeelor. Sectorul audiovizual este popular în majoritatea țărilor europene.
Preview publicație
Publicații asemănătoare
![Studiul Audienței Festivalului Național de Teatru [2011]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2011/12/2011_fnt2011_Mock-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Studiul Audienței Festivalului Național de Teatru [2011]
2011
![Efectele Crizei Economice asupra Operatorilor Culturali [2009]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2009/12/2009_Efectelecrizei_Mockup-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Efectele Crizei Economice asupra Operatorilor Culturali [2009]
2009
![Analiza Proiectelor Finanțate de AFCN în 2007 – Raportul de Cercetare [2008]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2008/12/2007_Analiza_proiectelor_afcn_Mockup-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Analiza Proiectelor Finanțate de AFCN în 2007 – Raportul de Cercetare [2008]
2008