Barometrul de Consum Cultural 2007
2007

Descriere
Barometrul de Consum Cultural 2007 a avut ca scop descrierea și analiza infrastructurii și comportamentelor de consum cultural din România, reprezentând o reluare a cercetărilor de acest tip realizate în 2005 și 2006.
Pentru măsurarea gradului de dezvoltare a infrastructurii de distribuție a bunurilor culturale, a participării și a nevoilor culturale, a fost efectuat un sondaj reprezentativ la nivel național pentru populația cu vârste de peste 15 ani.
Rezultatele au indicat o nevoie crescută de puncte de distribuție a culturii scrise, cum ar fi chioșcuri de presă, librării sau biblioteci. Din punctul de vedere al consumului privat, cel mai des accesate sunt televizorul și radioul, iar calculatoarele au început să aibă o pondere importantă în acest sens. Dintre activitățile culturale de petrecere a timpului liber, românii preferă sărbătorile locale, spectacolele și, într-o măsură mai mică, muzeele.
Preview publicație
Publicații asemănătoare
![Devine Bucureștiul un Oraș Postindustrial? Dezindustrializare și Restructurare Economică în Regiunea de Dezvoltare București [2007]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2007/12/2007_bucurestipostindustrial_Mock-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Devine Bucureștiul un Oraș Postindustrial? Dezindustrializare și Restructurare Economică în Regiunea de Dezvoltare București [2007]
2007
![Studiu privind specializările / meseriile din domeniul culturii [2016]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2016/12/2016_specializari_meserii_cultura_Mock-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Studiu privind specializările / meseriile din domeniul culturii [2016]
2016

- Rapoarte de cercetare, Volume
Vitalitatea Culturală a Orașelor din România – ediția 2018
2019