Muzeul Guggenheim în București – Cultura Vizitării Muzeelor și o Prospecție de Piață [2006]

2006

Descriere

Obiectivul principal al studiului „Muzeul Guggenheim în București – Cultura vizitării muzeelor și o prospecție de piață” a fost estimarea potențialului de consum de artă contemporană în spațiul urban din România.

Metodologia a constat în efectuarea unui sondaj pe un eșantion de 1.100 de persoane din București și pe un eșantion similar în localități din țară cu peste 100.000 de locuitori.

Cercetarea a vizat analiza disponibilității de vizitare a muzeelor de artă contemporană a populației urbane, comportamentul de vizitare a muzeelor din România și construirea profilului social, demografic, cultural și economic al celor interesați de arta contemporană.

Concluziile relevă lipsa unei piețe clar definite în ceea ce privește consumul de muzee, însă vizitarea muzeelor este o activitate preferată. O caracteristică particulară este că publicul din România, atunci când vizitează un muzeu, apreciază ca fiind importante aspectele culturale, artistice și aproape deloc mediul ambiental.

Descarcă publicație

Descarcă publicație Descarcă publicație

Preview publicație