Muzeul Guggenheim în București – Cultura Vizitării Muzeelor și o Prospecție de Piață [2006]
2006

Descriere
Obiectivul principal al studiului „Muzeul Guggenheim în București – Cultura vizitării muzeelor și o prospecție de piață” a fost estimarea potențialului de consum de artă contemporană în spațiul urban din România.
Metodologia a constat în efectuarea unui sondaj pe un eșantion de 1.100 de persoane din București și pe un eșantion similar în localități din țară cu peste 100.000 de locuitori.
Cercetarea a vizat analiza disponibilității de vizitare a muzeelor de artă contemporană a populației urbane, comportamentul de vizitare a muzeelor din România și construirea profilului social, demografic, cultural și economic al celor interesați de arta contemporană.
Concluziile relevă lipsa unei piețe clar definite în ceea ce privește consumul de muzee, însă vizitarea muzeelor este o activitate preferată. O caracteristică particulară este că publicul din România, atunci când vizitează un muzeu, apreciază ca fiind importante aspectele culturale, artistice și aproape deloc mediul ambiental.
Preview publicație
Publicații asemănătoare
![Studiu de satisfacţie al participanţilor la conferinţa Mastering the Music Business [2017]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2017/10/2018_studiudesatisfactiemmb_Mock-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Studiu de satisfacţie al participanţilor la conferinţa Mastering the Music Business [2017]
2017
![Consum și practici culturale în rândul populației municipiului și zonei metropolitane Brasov [2015]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2015/07/2015_Consum_si_practici_culturale_Brasov_Mock-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare, Volume
Consum și practici culturale în rândul populației municipiului și zonei metropolitane Brasov [2015]
2015
![Publicul Țintă pentru o Viitoare Campanie Publicitară pentru Protejarea Patrimoniului Derulată de MCC [2008]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2008/12/2008_publicul_tinta_campanie_Mock-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Publicul Țintă pentru o Viitoare Campanie Publicitară pentru Protejarea Patrimoniului Derulată de MCC [2008]
2008