Barometrul de Consum Cultural 2014. Cultura între global și local
2014
Descriere
- Introducere [Carmen Croitoru, Anda Becuț]
- Structura volumului [Carmen Croitoru, Anda Becuț]
- Aspecte metodologice ale cercetărilor în domeniul consumului cultural [Andrei Crăciun]
- Capitolul 1 – De la non-consum la strategii de stimulare a consumului cultural [Andrei Crăciun, Alexandra Mitoi]
- Capitolul 2 – Consumul cultural în spațiul public. Date generale [Andrei Crăciun, Alexandra Mitoi]
- Capitolul 3 – Artele spectacolului, între alfabetizare și elitizare [Carmen Croitoru, Bianca Bălșan]
- Capitolul 4 – Patrimoniul cultural construit. O analiză a percepției populației [Anda Becuț]
- Capitolul 5 – Muzeele din București: practici de vizitare și profilul publicului [Bogdan Pălici]
- Capitolul 6 – Artiştii şi persoanele active în sectoarele culturale şi creative: percepţii, atitudini şi opinii întâlnite în rândul populaţiei [Andrei Crăciun]
- Capitolul 7 – Rețeaua domestică de bunuri culturale electronice și consumul cultural domestic [Ioana Ceobanu, Tatiana Cristea]
- Capitolul 8 – Cultură națională versus cultură străină în contextul globalizării [Ștefania Voicu]
- Anexe
Despre
Coordonatori
- Carmen Croitoru, Anda Becuț
Autori
- Bianca Bălșan, Ioana Ceobanu, Andrei Crăciun, Tatiana Cristea, Alexandra Mitoi, Bogdan Pălici, Ștefania Voicu
Editura
- Editura Pro Universitaria,
- București, 2014
- ISBN 978-606-26-0246-8
Preview publicație
Publicații asemănătoare
- Volume
Contribuția Economică a Industriilor bazate pe Copyright în România [2008]
2008
- Rapoarte de cercetare, Volume
Barometrul de Consum Cultural 2018. Dinamica sectorului cultural în Anul Centenarului Marii Uniri
2019
- Volume
Profesia de intermediar în domeniul artelor – La granița dintre artă și comerț
2020