Barometrul de Consum Cultural 2014. Cultura între global și local
2014

Descriere
- Introducere [Carmen Croitoru, Anda Becuț]
- Structura volumului [Carmen Croitoru, Anda Becuț]
- Aspecte metodologice ale cercetărilor în domeniul consumului cultural [Andrei Crăciun]
- Capitolul 1 – De la non-consum la strategii de stimulare a consumului cultural [Andrei Crăciun, Alexandra Mitoi]
- Capitolul 2 – Consumul cultural în spațiul public. Date generale [Andrei Crăciun, Alexandra Mitoi]
- Capitolul 3 – Artele spectacolului, între alfabetizare și elitizare [Carmen Croitoru, Bianca Bălșan]
- Capitolul 4 – Patrimoniul cultural construit. O analiză a percepției populației [Anda Becuț]
- Capitolul 5 – Muzeele din București: practici de vizitare și profilul publicului [Bogdan Pălici]
- Capitolul 6 – Artiştii şi persoanele active în sectoarele culturale şi creative: percepţii, atitudini şi opinii întâlnite în rândul populaţiei [Andrei Crăciun]
- Capitolul 7 – Rețeaua domestică de bunuri culturale electronice și consumul cultural domestic [Ioana Ceobanu, Tatiana Cristea]
- Capitolul 8 – Cultură națională versus cultură străină în contextul globalizării [Ștefania Voicu]
- Anexe
Despre
Coordonatori
- Carmen Croitoru, Anda Becuț
Autori
- Bianca Bălșan, Ioana Ceobanu, Andrei Crăciun, Tatiana Cristea, Alexandra Mitoi, Bogdan Pălici, Ștefania Voicu
Editura
- Editura Pro Universitaria,
- București, 2014
- ISBN 978-606-26-0246-8
Preview publicație
Publicații asemănătoare
![Diagnoza Sectorului Cultural – Instrument pentru Managementul Culturii [2009]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2018/06/publicatie_cover_universal-150x150.jpg)
- Volume
Diagnoza Sectorului Cultural – Instrument pentru Managementul Culturii [2009]
2009
![Sectoarele Culturale și Creative din România. Importanța economică și contextul competitiv [2015]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2015/07/2015_Sectoarele_Culturale_si_creative_din_Romania_Mock-150x150.jpg)
- Volume
Sectoarele Culturale și Creative din România. Importanța economică și contextul competitiv [2015]
2015

- Volume
Barometrul de consum cultural 2023. Comunități de consum în contextul schimbărilor societale
2024