Analiza pieței de film din România [2016]
2016
Datele oferă și o imagine asupra evoluției rețelei cinematografice din România la nivel de orașe pentru perioada 2010-2015.

Descriere
Analiza pieței naționale de film s-a efectuat pe baza datelor statistice oferite de către Centrul Național al Cinematografiei din România (CNC).
Aceste date oferă o imagine atât la nivel național, cât și la nivel regional în ceea ce privește o serie de indicatori, precum numărul total de ecrane, numărul total de locuri în cinematografe sau numărul total de spectatori.
De asemenea, datele oferă și o imagine asupra evoluției rețelei cinematografice din România la nivel de orașe pentru perioada 2010-2015.
Studiul a fost publicat în Caietele Culturadata – Volumul 2 / 2017, Coordonatori: Carmen Croitoru, Anda Becuț, ISSN 2537 – 5121, ISSN-L 2537 – 5121, Editura Pro Universitaria, 2017
Preview publicație
Publicații asemănătoare
![Sponsorizarea în Domeniul Culturii – Concepte, Legislație, Statistici [2006]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2006/12/2006_sponsorizarea_in_domeniul_culturii_Mock-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Sponsorizarea în Domeniul Culturii – Concepte, Legislație, Statistici [2006]
2006
![Studiu de satisfacţie al participanţilor la conferinţa Mastering the Music Business [2017]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2017/10/2018_studiudesatisfactiemmb_Mock-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Studiu de satisfacţie al participanţilor la conferinţa Mastering the Music Business [2017]
2017
![Nevoile de formare profesională în instituțiile publice de cultură [2015]](https://www.culturadata.ro/wp-content/uploads/2015/12/2015_nevoile_de_formare_profesionala_Mock-150x150.jpg)
- Rapoarte de cercetare
Nevoile de formare profesională în instituțiile publice de cultură [2015]
2015