Barometrul de Consum Cultural 2015. Preferințe, practici, tendințe

2016

Ediția aniversară a Barometrului de Consum Cultural cuprinde trei teme majore – preferințe, practici și tendințe – care sintetizează principalele direcții de cercetare ale Barometrului și reprezintă temelia pe care s-a construit acest demers.

Descriere

În 2015 s-au împlinit 10 ani de când Barometrul măsoară nivelul de consum cultural din România, fiind singurul studiu de acest tip la nivel național, construit pe modele europene similare.

Ediția aniversară cuprinde trei teme majore – preferințe, practici și tendințe – care sintetizează principalele direcții de cercetare ale Barometrului și reprezintă temelia pe care s-a construit acest demers.

Cele opt capitole ale volumului – Managementul cultural, Consum cultural non-public, Pirateria digitală, Artele vizuale: cunoaștere, gust și participare, Consumul de film și cinema; Practici de vizionare, preferințe și profiluri de spectator, Tinerii, cultura și creativitatea, Participarea la festivaluri: practici și tipuri de public, Consumul cultural și practicile de agrement în spațiul public – reflectă dinamica valorilor și practicilor din societatea românească de astăzi și modul în care populația se raportează la sectorul cultural, rezultatele devenind esențiale în dezvoltarea strategiilor locale și regionale.

Despre

Coordonatori

  • Carmen Croitoru, Anda Becuţ

Autori

  • Ioana Ceobanu, Andrei Crăciun, Alexandru Dragomir, Lacrima Iuga, Oana Mateescu, Mădălina Manea, Iulian Oană, Bogdan Pălici, Ștefania Voicu

Editura

  • Editura Pro Universitaria,
  • București, 2016
  • ISSN 2393-3062
  • ISBN 978-606-26-0633-6

Descarcă publicație

Descarcă publicație Descarcă publicație

Preview publicație