10 aprilie 2025
Anunț public de scoatere la concurs a postului vacant Consilier juridic, gradul IA, bază (s)
în cadrul compartimentului juridic

Institutul Național pentru Cercetare și Formare Culturală organizează, în temeiul Legii nr.53/2003-Codul Muncii, republicată, H.G. nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Legii-cadru nr. 153/2047 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, la sediul din Bd. Unirii nr.22, etaj 2, sector 3, București, în perioada 10.04.2025 – 16.05.2025, concursul pentru ocuparea postului contractual de execuție, vacant, de Consilier juridic, gradul IA, bază (S) din cadrul Compartimentului juridic, pentru perioadă determinată de 12 luni de la data încadrării pe post, cu normă întreagă (8 ore/zi).
CONDIȚII GENERALE DE PARTICIPARE:
Poate participa la concursul pentru ocuparea postului persoana care îndeplinește următoarele condiții:
- are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exercițiu și capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate
- îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii
- nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h)
CONDIŢII SPECIFICE POSTULUI:
1.Studii de specialitate: studii superioare de specialitate juridică / de drept, de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență;
2.Perfecționări (specializări): cursuri de perfecționare / specializare în domeniul studiilor de specialitate și în cel puțin unul dintre domeniile principale de activitate al institutului, master în științe juridice;
3.Vechimea în muncă / specialitate necesară: 7 ani
4.Cunoștințe de operare / programare pe calculator: Pachet Microsoft Office, cunoștințe de operare PC, nivel avansat, inclusiv programe de specialitate (ex. program de legislație)
5.Limbi străine: limba engleză – nivel mediu
6.Abilități, calități și aptitudini necesare: abilități de negociere, diplomație, toleranță, capacitate de comunicare, relaționare și cooperare în echipă, capacitate de analiză și sinteză, adaptabilitate la situații noi, putere de concentrare în condiții de stres; bun organizator, ordonat, dinamic; corectitudine, moralitate, amabilitate, respect față de ceilalți angajați și față de partenerii și colaboratorii INCFC, spirit de inițiativă, operativitate, perspicacitate, responsabilitate personală.
7.Cerințe specifice:
- cunoașterea temeinică a legislației aplicabile sistemului public în domeniul contabilității, salarizării, legislației muncii, contenciosului administrativ, dreptul comun, achiziții publice, respectiv cunoașterea legislației specifice sectorului ocupațional cultură (cercetare și formare profesională);
- experiență de specialitate juridică de minim 7 ani în cadrul instituțiilor publice;
- capacități de previziune, organizare, decizie, coordonare, control-evaluare;
- capacitate de autoorganizare și prioritizare a sarcinilor;
- capacitate de asumare a răspunderii;
- competențe în culegerea, clasificarea și interpretarea informațiilor în vederea pregătirii rapoartelor;
- disponibilitate pentru lucru în program prelungit în anumite condiții;
- disponibilitate pentru deplasări în interes de serviciu în țară și străinătate.
DESCRIEREA SARCINILOR CE REVIN POSTULUI:
I. Atribuții generale:
- Realizează rapoarte de activitate la cererea superiorului ierarhic, incluzând furnizarea documentelor justificative privind activitățile realizate;
- Participă la realizarea raportului anual conținând principalele rezultate ale Institutului, sub coordonarea superiorilor ierarhici;
- Cunoaște, aplică și respectă normele, procedurile și regulamentele interne, precum și dispozițiile legale incidente;
- Participă la diverse forme de pregătire și perfecționare profesională, inclusiv conferințe, colocvii, comunicări de specialitate, la solicitarea superiorului ierarhic;
- Participă la implementarea și dezvoltarea sistemului de control intern managerial în cadrul Compartimentului Juridic, conform prevederilor din OSGG nr. 600/2018 (ex: elaborarea și actualizarea listei activităților desfășurate, elaborarea și actualizarea procedurilor etc.);
- Asigură constituirea dosarelor de proiecte / programe / studii în vederea arhivării conform OPIS-ului adoptat și se îngrijește de îndeplinirea cerințelor generale ale standardelor controlului intern managerial;
- Asigură arhivarea documentelor emise și deținute, conform procedurii;
- Raportează superiorului ierarhic orice abateri disciplinare și/sau situații / evenimente semnificative survenite în activitatea sa;
- Păstrează confidențialitatea asupra tuturor informațiilor la care are acces în cadrul serviciului, conform angajamentului de confidențialitate;
- Manifestă bună-credință și loialitate față de instituție și nu face aprecieri defăimătoare la adresa acesteia sau a angajaților săi;
- Participă la procesul de evaluare periodică a performanțelor profesionale, în conformitate cu normele interne în vigoare;
- Participă la acțiuni interne / externe prevăzute de legislația în vigoare referitoare la prevenirea și gestionarea situațiilor de urgență;
- Respectă și aplică prevederile legislației în vigoare și ale procedurilor interne din domeniul sănătății și securității muncii (SSM), pazei și protecției împotriva incendiilor (PSI), precum și oricare alte măsuri dispuse de conducerea I.N.C.F.C. în scopul protejării patrimoniului, a imaginii instituției, a angajaților etc.;
- Realizează orice altă sarcină trasată de superiorul ierarhic, în acord cu pregătirea sa profesională.
II. Atribuții specifice postului:
- Acordă consultanță și reprezentare juridică instituției, pe baza delegației date de conducerea instituției;
- Apără interesele instituției în fața instanțelor judecătorești și a altor organe de jurisdicție, precum și în raporturile cu alte organisme, cu persoane fizice sau juridice;
- Asigură legalitatea desfășurării și apărării intereselor Institutului;
- Întocmește și redactează toate actele specifice pentru susținerea, în instanțele de orice grad, a intereselor legitime ale Institutului;
- Exercită căile de atac împotriva hotărârilor judecătorești considerate neîntemeiate și nelegale;
- Avizează, din punctul de vedere al legalității, actele juridice producătoare de efecte juridice în care Institutul este parte;
- Avizează, din punctul de vedere al legalității, orice măsuri care sunt de natură să angajeze răspunderea patrimonială a Institutului ori să aducă atingere drepturilor acestuia sau ale personalului din cadrul acestuia;
- Avizează deciziile emise de manager;
- Elaborează propuneri cu privire la acte normative care privesc activitatea Institutului;
- Conlucrează cu compartimentele Institutului interesate în întocmirea de acte, contracte, decizii etc., asigurând conformitatea acestora cu dispozițiile legale;
- Asigură transmiterea către Consiliul administrativ și compartimentele interesate ale Institutului a reglementărilor legale nou-apărute;
- Elaborează sau, după caz, analizează și avizează, din punctul de vedere al legalității, proiectele de acte juridice și de contracte în care Institutul este parte, asigurând conformitatea acestora cu dispozițiile legale;
- Formulează opinii fundamentate privind legalitatea, la solicitarea managerului;
- Se preocupă de permanenta actualizare a bazei informatice legislative a Institutului;
- Acordă asistență juridică tuturor structurilor organizatorice din cadrul Institutului;
- Întocmește referate de necesitate, note de fundamentare și/sau justificative pentru achiziționarea de bunuri/servicii și/sau produse necesare la nivelul Compartimentului juridic;
- Participă la elaborarea proiectului bugetului de venituri și cheltuieli;
- Întocmește adrese sau alte documente administrative aferente desfășurării activității Compartimentului juridic;
- Participă la inventarierea anuală în vederea închiderii bilanțului contabil și furnizează date corecte și complete membrilor comisiei de inventariere;
- La desemnarea superiorilor ierarhici, colaborează cu ceilalți angajați, cu specialiștii din minister sau din alte ministere, precum și cu alți specialiști din domeniu;
- Negociază și conciliază situațiile conflictuale apărute în relațiile interpersonale;
- Realizează orice altă sarcină trasată de superiorul ierarhic, în cadrul pregătirii sale profesionale.
III. Alte atribuții cu caracter permanent, trasate prin decizia managerului:
În calitate de membru al Consiliului administrativ, îndeplinește următoarele atribuții, conform prevederilor art. 17 al OMC nr. 2518/2025:
- În baza propunerilor formulate de manager, analizează și fundamentează programele și proiectele culturale anuale și de perspectivă ale Institutului;
- Avizează programul anual de activitate al Institutului;
- Pe baza proiectelor și programelor aprobate, dezbate și propune proiectul bugetului anual de venituri și cheltuieli al Institutului;
- Analizează execuția bugetului de venituri și cheltuieli cu privire la folosirea eficientă și eficace a fondurilor alocate, precum și utilizarea sumelor realizate din venituri extrabugetare și formulează propuneri, după caz, pe care le înaintează managerului;
- Analizează și propune necesarul de investiții, reparații curente și capitale, de dotări independente, pe care le include în proiectul bugetului de venituri și cheltuieli și, după aprobarea acestuia, urmărește stadiul realizării;
- Avizează regulamentul intern al Institutului, pe care îl propune spre aprobare managerului;
- Analizează și formulează propuneri pentru îmbunătățirea structurii organizatorice, a regulamentului de organizare și funcționare și a statului de funcții ale Institutului;
- Analizează și propune măsuri pentru perfecționarea, încadrarea și promovarea salariaților, potrivit legii;
- Dezbate măsuri pentru organizarea eficientă a muncii, vizând studii și programe de perfecționare a activității;
- Dezbate propunerile de scoatere din funcțiune a mijloacelor fixe și de casare a bunurilor materiale;
- Analizează, dezbate și propune tarifele pentru activitățile prestate de Institut;
- Dezbate orice alte probleme care se impun a fi rezolvate în realizarea obiectului de activitate al instituției, incluse pe ordinea de zi aprobată a ședințelor Consiliului administrativ;
- Aprobă afilierea Institutului la rețele internaționale culturale din domeniul său de activitate, inclusiv cu plata de cotizații;
- Îndeplinește orice alte atribuții date în competența sa, potrivit legii.
ÎNSCRIEREA LA CONCURS:
(1) Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
- Formular / cerere de înscriere la concurs adresată Managerului Institutului (document anexat prezentului anunț);
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului;
- documente care atestă experiența profesională generală și specifică solicitată pentru ocuparea postului – copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- cazierul judiciar / extrasul de pe cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medical de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- curriculum vitae în format Europass, datat și semnat pe fiecare pagină.
- alte documente relevante privind domeniul de expertiză solicitat.
(2) Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
(3) În cazul documentului prevăzut la pct (1) al. 5., candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării interviului.
(4) Actele prevăzute la pct.1 al. 2.-4. vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Depunerea dosarelor în vederea înscrierii la concurs se realizează până la data de 25.04.2025, ora 17.00, la sediul Institutului Național pentru Cercetare și Formare Culturală: Bulevardul Unirii nr.22, sector 3, București (în incinta Ministerului Culturii – intrarea din Blvd. Mircea Voda – etaj 2, camera 219), compartimentul Resurse Umane. Persoana de contact este dna. Bologa Elena, tel.: 0721.286.410.
Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afișează la sediul Institutului și pe pagina de internet a acestuia (www.culturadata.ro) până la data de 29.04.2025, ora 17.00.
Candidații nemulțumiți de rezultatele selecției dosarelor de înscriere pot depune contestație până la data de 30.04.2025, ora 17.00.
Rezultatele contestațiilor se afișează la sediul și pe pagina de internet a INCFC (www.culturadata.ro) până la data de 05.05.2025, ora 17.00.
CALENDARUL CONCURSULUI:
Concursul va consta în:
- Proba scrisă, ce va consta în redactarea unei lucrări, pe baza bibliografiei date și se va desfășura în data de 06.05.2025, ora 11.00 (fără a se depăși durata maxim admisă de 3 ore) la sediul INCFC din Bulevardul Unirii nr.22, sector 3, București (în incinta Ministerului Culturii – intrarea din Blvd. Mircea Voda – etaj 2, camera 229).
Rezultatele probei scrise se afișează la sediul și pe pagina de internet a INCFC (www.culturadata.ro) până la data de 07.05.2025, ora 17.00.
Candidații nemulțumiți pot depune contestație până la data de 08.05.2025, ora 17.00.
Rezultatele contestațiilor depuse se afișează la sediul și pe pagina de internet a INCFC (www.culturadata.ro) până la data de 09.05.2025, ora 17.00.
- Interviul se se va desfășura în data 12.05.2025, ora 11.00, la sediul INCFC din Bulevardul Unirii nr.22, sector 3, București (în incinta Ministerului Culturii – intrarea din Blvd. Mircea Voda – etaj 2, camera 229);
Rezultatele interviului se afișează la sediul și pe pagina de internet a INCFC (www.culturadata.ro) până la data de 13.05.2025, ora 17.00.
Candidații nemulțumiți pot depune contestație până la data de 14.05.2025, ora 17.00.
Rezultatele contestațiilor depuse se afișează la sediul și pe pagina de internet a INCFC (www.culturadata.ro) până la data de 15.05.2025, ora 17.00.
Rezultatul final al concursului se afișează la sediu și pe pagina de internet a INCFC (www.culturadata.ro), până la data de 16.05.2025, ora 17.00.
ANEXA nr. 1 Formular – cerere de înscriere
BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ:
Consilier juridic, gradul IA, bază (S)
1. Legea nr.514/2003 privind organizarea și exercitarea profesiei de consilier juridic, cu modificările și completările ulterioare;
Tematică: exercitarea profesiei de consilier juridic; organizarea și protecția profesiei de consilier juridic.
2. Statutul profesiei de consilier juridic;
3. Legea nr.53/2003 – Codul muncii, republicat, cu modificările și completările ulterioare;
Tematică: contractul individual de muncă, timpul de muncă și timpul de odihnă, salarizarea, sănătatea și securitatea în muncă, formarea profesională, dialogul social, conflicte de muncă, inspecția muncii, răspunderea juridică.
4. Legea nr.287/2009 – Codul civil, republicat, cu modificările și completările ulterioare;
Tematică: diferite contracte speciale.
5. Legea nr.134/2010 – Codul de procedură civilă – republicat, cu modificările și completările ulterioare;
Tematică: procedura contencioasă, despre executarea silită.
6. Legea nr. 286/2009 – Codul penal, cu modificările și completările ulterioare;
Tematică: legea penală și limitele ei de aplicare, infracțiunea, răspunderea penală a persoanei juridice, infracțiuni contra patrimoniului, infracțiuni de corupție și de serviciu, infracțiuni de fals, Infracțiuni contra siguranței și integrității sistemelor și datelor informatice.
7. Legea nr. 135/2010 – Codul de procedură penală, cu modificările și completările ulterioare;
Tematică: principiile și limitele aplicării legii procesuale penale, acțiunea penală și acțiunea civilă în procesul penal, probele, mijloacele de probă și procedeele probatorii.
8. Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare;
Tematică: principii, reguli și responsabilități, finanțele instituțiilor publice.
9. Hotărârea 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice;
Tematică: planificarea și pregătirea realizării achiziției publice, executarea contractului de achiziție publică/acordului-cadru.
10. Legea 98/2016 privind achizițiile publice;
Tematică: reguli generale de participare și desfășurare a procedurilor de atribuire, modalități de atribuire, organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire.
11. Legea-cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
Tematică: salarizarea, alte dispoziții.
12. Legea nr.8/1996 privind dreptul de autor și alte drepturi conexe, cu modificările și completările ulterioare;
Tematică: obiectul dreptului de autor, conținutul dreptului de autor, durata protecției dreptului de autor, limitele exercitării dreptului de autor, cesiunea drepturilor patrimoniale de autor.
13. OUG nr.189/2008 privind managementul instituțiilor publice de cultură cu modificările și completările ulterioare;
Tematică: contractul de management, evaluarea managementului.
14. Legea nr.227/2015_Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
Tematică: impozitul pe venit, impozite și taxe locale, impozitul pe construcții.
15. Ordonanța Guvernului nr. 119/31.08.1999 – privind controlul intern și controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
Tematică: dispoziții privind controlul financiar preventive.
16. OMFP nr. 1792/24.12.2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale, cu modificările și completările ulterioare;
Tematică: organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale, angajarea cheltuielilor, lichidarea cheltuielilor, ordonanțarea cheltuielilor, plata cheltuielilor.
17. Ordin nr.600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităților publice;
Tematică: CODUL din 20 aprilie 2018 controlului intern managerial al entităților publice – Lista standardelor de control intern managerial la entitățile publice.
18. O.G. 129/2000 privind formarea profesională a adulților, republicată;
Tematică: organizarea formării profesionale a adulților, autorizarea furnizorilor de formare profesională, evaluarea și certificarea formării profesionale a adulților.
19. O.M.C. nr.2566/05.02.2020 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea și desfășurarea examenului de obținere a certificatului de traducător în și din limbi străine
Tematică: organizarea examenului, desfășurarea examenului, evaluarea și notarea, depunerea și soluționarea contestațiilor, eliberarea, gestionarea și arhivarea certificatelor de traducător.
20. ORDIN Nr. 353/5202 din 23 iulie 2003 pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a furnizorilor de formare profesionala a adulților, cu modificările și completările ulterioare;
Tematică: criterii de evaluare a furnizorilor de formare profesională, procedura de autorizare a furnizorilor de formare profesională, procedura de monitorizare a furnizorilor de formare autorizați.
21. Legea nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
Tematică: organizarea și asigurarea accesului la informațiile de interes public.
22. H.G. nr. 123/2002 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public;
Tematică: procedurile privind accesul liber la informațiile de interes public.
23. Ordin al ministrului muncii, solidarității sociale si familiei si al ministrului educației, cercetării si tineretului nr. 501/5.253/2003 pentru aprobarea Metodologiei certificării formării profesionale a adulților;
Tematică: organizarea examenului de absolvire, desfășurarea examenului de absolvire, eliberarea, gestionarea și arhivarea certificatelor de califi-care și a certificatelor de absolvire.
24. LEGE nr. 183 din 10 iunie 2024 privind statutul personalului de cercetare, dezvoltare și inovare;
Tematică: statutul personalului de cercetare, dezvoltare și inovare, etica în cercetarea științifică.
25. Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată;
Tematică: elaborarea actelor normative, redactarea actelor normative, structura actului normative, modificarea, completarea, abrogarea și alte evenimente legislative.
26. Hotărârea Guvernului nr. 775/2005 pentru aprobarea Regulamentului privind procedurile de elaborare, monitorizare și evaluare a politicilor publice la nivel central;
Tematică: identificarea, alegerea și fundamentarea variantelor de politici publice, monitorizarea și evaluarea politicilor publice.
27. HG nr.1069/2013 privind înființarea, organizarea și funcționarea Institutului Național pentru Cercetare și Formare Culturala, cu modificările și completările ulterioare;
Tematică: obiectivele și atribuțiile principale ale Institutului.
28. OMC nr.2518/2025 privind aprobarea Regulamentului de organizare și Funcționare a Institutului Național pentru Cercetare și Formare Culturală.
Tematică: Personalul și conducerea, structura organizatorică, bugetul de venituri și cheltuieli.
Actualizare 29.04.2025: PROCES VERBAL privind SELECŢIA DOSARELOR depuse de participanţii la concursul organizat de către Institutul Naţional pentru Cercetare şi Formare Culturală (INCFC),
în perioada 10.04.2025 – 16.05.2025, pentru ocuparea postului de execuție vacant de Consilier juridic, gradul IA, bază (S) din cadrul Compartimentului juridic
Actualizare 05.05.2025: PROCES VERBAL privind comunicarea rezultatului obținut ca urmare a soluționării contestației depuse la proba de selecție a dosarelor de înscriere la concursul pentru ocuparea postului contractual de execuție, vacant, de Consilier juridic, gradul IA, bază (S), în cadrul Compartimentului juridic (concurs organizat la nivelul Institutului Naţional pentru Cercetare şi Formare Culturală, în perioada 10.04.2025 – 16.05.2025)
Actualizare 7.05.2025: PROCES VERBAL privind rezultatele obținute de participanți în urma susținerii probei scrise din cadrul concursului organizat de Institutul Naţional pentru Cercetare şi Formare Culturală (INCFC), în perioada 10.04.2025 – 16.05.2025, pentru ocuparea postului de execuție vacant de Consilier juridic, gradul IA, bază (S) din cadrul Compartimentului juridic
Actualizare 9.05.2025: PROCES VERBAL privind comunicarea rezultatului obținut ca urmare a soluționării contestației depuse împotriva rezultatului acordat la proba scrisă a concursului pentru ocuparea postului contractual de execuție, vacant, de Consilier juridic, gradul IA, bază (S), în cadrul Compartimentului juridic (concurs organizat la nivelul Institutului Naţional pentru Cercetare şi Formare Culturală, în perioada 10.04.2025 – 16.05.2025)
Actualizare 16.05.2025: RAPORTUL FINAL al concursului organizat în perioada 10.04.2025 – 16.05.2025, pentru ocuparea postului de execuție vacant de Consilier juridic, gradul IA, bază (S) din cadrul Compartimentului juridic
Ultimele articole

- Noutati
Anunț public de scoatere la concurs a postului vacant Referent de specialitate, gradul I, bază S (cor 263105)

- Noutati
Anunț public de scoatere la concurs a postului vacant Referent de specialitate, gradul I, bază S (cor 242213)

- Noutati
Anunț public de scoatere la concurs a postului vacant Documentarist, debutant, bază (s)

- Noutati
Apel pentru peer-revieweri

- Noutati
Call for papers: Revista Muzeelor nr. 1/2025