4 iunie 2018

Conferința de Marketing Cultural | 22-23 noiembrie 2018 | „Centenar în digital”

Muzeul Municipiului București şi Institutul Naţional pentru Cercetare şi Formare Culturală vă invită la cea de-a V-a ediție a Conferinței de Marketing Cultural, dedicată temei „Centenar în digital”. Conferința se va desfășura în zilele de 22 noiembrie și 23 noiembrie 2018.

  • Noutati

Muzeul Municipiului București şi Institutul Naţional pentru Cercetare şi Formare Culturală vă invită la cea de-a V-a ediție a Conferinței de Marketing Cultural, dedicată temei „Centenar în digital”. Conferința se va desfășura în zilele de 22 noiembrie și 23 noiembrie 2018.

Anul 2018 marchează anul sărbătoririi Centenarului Marii Uniri și Anul European al Patrimoniului, oferind instituțiilor culturale importante teme de comunicare și proiecte educative pentru dezvoltarea relațiilor cu diferite tipuri de public; Un moment de rememorare a valorilor trecutului și reconstrucție a discursului cultural în sensul unei cât mai bune adaptări la realitatea cotidiană.

Schimbarea generațiilor și a obiceiurilor de consum și participare culturală, sub influența dezvoltării accelerate a noilor tehnologii – rețele sociale, realitate augmentată, realitate virtuală – lansează o nouă provocare, respectiv poziționarea eficientă a instituțiilor culturale în comunicarea în spațiul digital. Care sunt cele mai ofertante canale de promovare, care sunt cele mai eficiente principii de storytelling, care este măsura în care comunicarea culturală se poate muta în spațiul virtual și care este misiunea instituțiilor culturale tradiționale în noul context de comunicare?

Conferința face parte din seria întâlnirilor anuale începută în 2014 cu tema „Identitate vizuală în marketingul muzeal” și continuată cu temele „Educația muzeală – de la concept expozițional la activități educative” (2015), „Publicuri și organizații culturale: practici și tendințe” (2016) și „Revalorizarea patrimoniului cultural – dezvoltarea de noi audiențe” (2017).

Specialiștii interesați să susțină o prezentare în cadrul conferinței pornind de la tema propusă, „Centenar în digital”, sunt rugați să trimită o propunere până în ziua de vineri, 19 octombrie 2018. Propunerea va include titlul lucrării, patru cuvinte-cheie, un rezumat de maxim 250 de cuvinte şi un CV actualizat. Acestea se vor transmite prin e-mail către adresa: conferinte@muzeulbucurestiului.ro. Selecția propunerilor va fi realizată de către Consiliul Ştiințific al Conferinței de Marketing Cultural. Participarea este gratuită și se face pe bază de înscriere la adresa de e- mail: conferinte@muzeulbucurestiului.ro


Galerie foto