13 aprilie 2016

Apel de propuneri pentru secţiunile tematice ale Barometrului de Consum Cultural 2016

Pentru propuneri de idei, vă rugăm să trimiteţi un e-mail cu titlul „Propunere secţiune tematică BCC2016” la adresa office@culturadata.ro până pe data de 25 aprilie 2016.

  • Noutati
  • Barometrul de Consum Cultural
  • Cercetare Culturală

Institutul Naţional pentru Cercetare şi Formare Culturală lansează invitaţia de a contribui la dezvoltarea secţiunilor tematice ale „Barometrului de Consum Cultural” care urmează să apară anul acesta, tuturor persoanelor interesate.

Lansat în 2005, studiul „Barometrul de Consum Cultural” reprezintă unul dintre cele mai importante instrumente de culegere a datelor cu privire la participarea culturală a populaţiei generale a României și este destinat utilizării de către întregul sector cultural. Realizat anual, fiecare ediţie a „Barometrului de Consum Cultural” cuprinde două tipuri majore de informaţii:
– o serie de întrebări ce se păstrează neschimbată pentru fiecare ediţie şi care permite realizarea unor comparaţii multianuale;
– secţiuni tematice ce permit realizarea unor analize specifice pe diferite teme de actualitate (dintre secţiunile abordate în anii anteriori menţionăm: patrimoniul cultural construit, ocupaţiile creative, cultura scrisă, sport şi activităţi recreative, efectele crizei economice asupra consumului cultural ş.a.m.d.)

Pentru propuneri de idei, vă rugăm să trimiteţi un e-mail cu titlul „Propunere secţiune tematică BCC2016” la adresa office@culturadata.ro până pe data de 25 aprilie 2016. Vă rugăm să specificaţi în corpul mesajului următoarele: tema propusă şi o scurtă motivaţie (maxim 200 de cuvinte) privind relevanţa acesteia pentru sectorul cultural.

Sperăm că veți da curs invitației noastre și așteptăm cu nerăbdare propunerile dumneavoastră!