incfc


INCFC lansează „Barometrul de Consum Cultural 2015”

INCFC lansează luni, 26 septembrie, „Barometrul de Consum Cultural 2015. Preferințe, practici și tendințe”, cel mai important și mai amplu studiu de consum cultural din România.

În 2015 s-au împlinit 10 ani de când Barometrul măsoară nivelul de consum cultural din România, fiind singurul studiu de acest tip la nivel național, construit pe modele europene similare. Ediția aniversară cuprinde trei teme majore – preferințe, practici și tendințe –care sintetizează principalele direcții de cercetare ale Barometrului și reprezintă temelia pe care s-a construit acest demers.

Cele opt capitole ale volumului – Managementul cultural, Consum cultural non-public, Pirateria digitală, Artele vizuale: cunoaștere, gust și participare, Consumul de film și cinema; Practici de vizionare, preferințe și profiluri de spectator, Tinerii, cultura și creativitatea, Participarea la festivaluri: practici și tipuri de public, Consumul cultural și practicile de agrement în spațiul public – reflectă dinamica valorilor și practicilor din societatea românească de astăzi și modul în care populația se raportează la sectorul cultural, rezultatele devenind esențiale în dezvoltarea strategiilor locale și regionale.

Studiul a fost gândit ca un instrument de lucru pentru specialiștii din sectoarele culturale și creative, o analiză relevantă pentru reprezentanții autorităților publice centrale și locale, dar și o lectură plăcută pentru publicul larg.

INCFC