MASTERING THE MUSIC BUSINESS, EDIȚIA A 3-A incfc


MASTERING THE MUSIC BUSINESS, EDIȚIA A 3-A

mmb cover Mastering the Music Business este prima conferință dedicată artiştilor independenţi, dar şi echipelor acestora: manageri, agenţi de booking, agenţi de PR, tour manageri etc. Ediția din 2018 va continua să aducă participanților numeroase oportunități de relaționare cu profesioniștii din industria muzicală și din industriile adiacente, care vor veni cu prezentări de idei și tehnologii noi, dar și cu povești de succes, în primele două zile ale conferinței.

Din subiectele ediției de anul acesta nu vor lipsi temele legate de distribuția online și streaming, dezbateri pe tema managementului artistic, întâlniri cu reprezentanți ai principalelor societăți de gestiune colectivă, povești de succes ale artiștilor din toate generațiile. Vor avea loc și showcase-uri ale unor trupe românești și internaționale aflate la început de drum sau care doresc să-și prezinte noile show-uri live în fața unui auditoriu format din profesioniști ai industiei muzicale și nu numai.

În cadrul ediției trecute, au fost prezenți 50 de speaker-i români și internaționali care au susținut studii de caz, prezentări, dezbateri și workshop-uri. Pe lângă artistul Smiley, care a susținut discursul de deschidere, printre speaker-i s-au numărat artiști precum: Damian Drăghici, Nicu Alifantis, Dan Byron, alături de reprezentanți ale unora dintre cele mai puternice platforme online, la nivel global – Lucas Iliev (Music Gateway), Sam Taylor (TuneCore), Chris Cooke (CMU Insights) și alții. La ediția de anul acesta vor participa aproximativ 80 de speaker-i, între care 25 sunt invitați din străinătate. Discursul de deschidere pentru cea de-a III-a ediție a conferinței va fi susținut de Tudor Chirilă, solistul trupei Vama, producător, compozitor și actor.

Programul conferinței: Descărcaţi programul conferinţei

Obiectivele conferinței:

  • Creșterea mobilității artiștilor în spațiul european – prezentări și paneluri dedicate acestei teme, artiști care vor performa live în fața participanților la conferință;
  • Cooperare transfrontalieră – conferința pune în contact profesioniști români și din spațiul international;
  • Informare despre cele mai noi tendințe și tehnologii în ceea ce privește producția muzicală dar și în materie de marketing și vanzari în era digital.

mmb logo - Copy Urmare a succesului repurtat, la ediția din 2017, de prezentarea susținută de Carmen Croitoru (Director General) și Anda Becuț Marinescu (Director de Cercetare) – INCFC, în 2018 participanții la conferință vor beneficia de o prezentare cu o temă foarte actuală – referitoare la obiceiurile de consum muzical în online. Cu ocazia Conferinței Mastering the Music Business, INCFC va lansa participanților invitația de a contribui cu informații în cadrul unui proiect pilot de cercetare ce își propune dezvoltarea unor indicatori statistici și a unor măsurători periodice dedicate industriei muzicale.

Prin intermediul acestui parteneriat și prin coorganizarea celei de-a treia ediții a conferinței MMB, Institutul Național pentru Cercetare și Formare Culturală susține promovarea industriilor creative, venind astfel în sprijinul artiștilor independenți. Programul evenimentului și mai multe informații vor fi disponibile în curând.

mmb2018